NIC vhodná pro ltsp

Jan Houstek houstek na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Duben 22 18:14:46 CEST 2003

On Tue, 22 Apr 2003, [iso-8859-1] Michal Ka?par wrote:

> Dobrý den.
> Máte někdo zkušenosti s ltsp a NIC, které umějí boot po síti. Potřeboval
> bych poradit nějakou levnou, ideální by byl přímo integrovaná, ale
> pochybuji, že by integrovaná síťovka uměla boot přes síť.

Vetsina levnych desek s integrovanou grafikou, sitovkou a buhvicim jeste
bootovat ze site umi. Duvod je prosty - ty desky jsou primo urcene k
nakupu ve velkem do kancelari, pocitacovych laboratori apod. a predpoklada
se, ze nekde byde potreba ze site bootovat.

Rozhodne se to netyka jen znackovych desek. Ted jsem napriklad mel v ruce
nejakou ECS s SiS900 NIC a s bootovanim nebyl problem.

-- Honza Houstek