LPD, CUPS, LPRd ...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 22 19:33:17 CEST 2003

On Tue, 22 Apr 2003, Jan Houstek wrote:

> Cili tisk pres sambu funguje (a dokonce si troufam tvrdit, ze - ted uz -
> velmi dobre), ale rozhodne to neni prochazka ruzovym sadem. Pisu to proto,
> aby si clovek neznaly udelal objektivni obrazek, protoze do vetru hozena

Chtel bych se zeptat jestli nemate napad v cem by mohl spocivat
nasledujici problem - mel jsem RH7.2 se sambou a lprng, vse OK.
Pak jsem upgradoval na RH8.0 s novou sambou a lprng a od te doby
kdyz vytisknou neco pres sambu z win98, tak se to vytiskne ale
ve windows to porad figuruje v tiskove fronte - musim to smazat
pres 'stornovat tisk'.  Nenapada Vas v cem by to mohlo byt ?