vyvojovy nastroj pro web.

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Duben 22 18:44:16 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 06:36:45AM +0000, Petr Klimovic wrote:
> Zrejme bude muj dotaz velmi siroky, ale snad se s tim nejak poperete.
>
> Leta smudlim dynamicke weby v perlu jako cgi. Radek po radku.
> Nesleduji vyvoj nastroju pro nejake wysiwyg generovani dynamickych
> webu. Chtel bych si udelat trochu predstavu, jake moznosti jsou dnes k
> dispozici, kdyz si chci usetrit programatorskou nadenicinu a postoupit
> o uroven vyse. Neco jako je Deplphi kontra Turbo Pascal, tak zrejme
> existuje neco, co je XXXX kontra Perl(cgi). Kde hledat?
>
> Vi dealnim pripade by to melo byt pro Windows a vysledny kod bezet na
> Linuxu. Ale muze to byt i pro Linux.

> [...]

No, jedno chytre slovo je XML, a pokud to ma byt ve spojeni s Perlem,
tak se od toho odviji asi nejprimeji AxKit. Idealne tak, ze aplikaci
zajimaji pouze vstupni parametry a data, ktera ma dat na vystup, data
se pak zeserializuji treba do toho XML, a to se (at uz na serveru nebo
na klientovi) zkonvertuje do vizualni podoby, kterou maji uzivatele /
/ majitele toho systemu nejradeji.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...