Symlinky a MS Windows - SOLVED

Martin Bodlak martin.bodlak na palmknihy.cz
Úterý Duben 22 22:16:25 CEST 2003

Díky všem.
Otestoval jsem junction i tu věc z Resource Kitu, aby se pak ukázalo, že
tak jak to je to nebude použitelné - např. jsem nepřišel na to, jak
udělat link na soubor, všude se píše jenom o adresářích a opravdu to se
souborem zahlásí chybu a neudělá nic :-)
Prostě MS...
Takže SOLVED znamená v tomto kontextu "radši to nepoužijeme".
Hezké jaro všem.
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, CR