screen strajkuje

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Středa Duben 23 00:34:04 CEST 2003

toto mi nepomoze, nakolko pouzivam su root (najprv sa SSHcknem ako user)
a vtedy (preco?) .tcshrc neberie
set autolist mam aj .login aj v ~/.tcshrc
takze, kde este mam set autolist (niekde do su ???) dat ?

> TERM doporucuji nastavit primo v Puttym.
ano, pomohlo, dakujem