antivir pro mail

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 23 08:33:14 CEST 2003

> Jedine na co bych Vas jeste upozornil, ze by bylo napriklad
> vhodne spise
> upozornit prijemce na virus a puvodni zpravu ulozit do
> prilohy (tak se
> ten virus pod utloukem neaktivuje). Pokud by jste ten email jednoduse

posielat virus naspat v prilohe podla mna nie je dobry napad. poprve - bezne mi chodia virusy okolo 150kB. ak ich pride na 32kilovyu linku 100 denne, je dost namaha to pretlacit jednym smerom, nie to este druhym. podruhe - ak bude na druhej strane podobne iniciativny antivir, a oba budu trochu blbe, mame na krku nekonecny ping-pong.

> stopil (a pokud to neni vas firemni server, ale nejakej
> verejnej, tak by
> jste se dokonce mohl dostat do problemu se zakonem).

za stopnutie virusu? nechce sa mi verit. skuste sem pastnut citaciu prislusneho zakona.