SMS Gateway

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 23 09:34:54 CEST 2003

> muzete mi nekdo dat prosim tip na software pro SMS gateway, ktery uz
> pouzivate a funguje?
> Chci neco co umozni odesilat SMS sitove pres jedem mobil
> pripojeny k PC.

takuto aplikaciu prave programujem (pre ericsson t10s, teoreticky by mala chodit so vsetkymi mobilmi ktore podporuju PDU format sprav), ak nic nezozeniete, mozem poskytnut.

akurat som zamrzol na tom, ze sa mi nedari komunikovat so seriovym portom, viem na neho posielat data, modem ich spracuvava, ale neviem citat odozvy. v minicome to funguje, ale skusal som na to ist cez mserver (zdielanie modemu po tcp/ip) a tiez fungoval len jeden smer, tak neviem. mate niekto skusenosti s tymito oblastami programovania?