Slackware 9

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 23 09:46:13 CEST 2003

On Friday 18 April 2003 12:52, Petr Klimovic wrote:

> ftp://ftp.sanet.sk/pub/Linux/distributions/slackware/slackware-9.0-is
>o/
>
> A to je opravdu DRUHE ISO? NA www.slackware.org pisou, ze ta
> distribuce ma CTYRI CD. Na ftp je vsude k dispozici jen jedno.
> To je asi schvalne, ze? Kdyz si to koupim dostanu tri.
> Nebo jsem neco prehledl?

ano, stiahnut sa da len prve (aspon pokial mam informacie) iso, druhe a
tretie (zdrojaky) si nestiahnes ako iso file, zdrojaky si mozes
jednotlivo potahat zo slackware sajtu (resp. mirrorov) a tretie (zip
slack) sa neda stiahnut ale zas si ho kazdy moze vytvorit sam;
odporucam slack-live.org, je to akasi nahrada za zip slack (podla mna
celkom podarena); ked si to kupis, za 40$ dostanes vsetky cd, prirucku
a vsetko v krabici :o) ;
osobne odporucam kupit, zas tak hrozne vela to nie je a podporis dalsie
napredovanie slackware distra;

--
laco.