tisk v linuxu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 23 10:27:23 CEST 2003

Dne úterý 22 duben 2003 21:05 jste napsal(a):

> Zkuste se podívat po nějakých produktech firmy HP. Zrovna pokukuji po
> HP DJ-3820. S podporou tiskáren od HP jsem v linuxu zatím neměl problémy:
> DJ-600 i multifunkční OfficeJet G55. Kvalita tisku srovnatelná s windows.

S timhle zrovna nesouhlasim. G55 mam uz asi rok a pul
a srovnanelne to rozhodne neni. Scanuje 600dpi a fotky (gimp)
tiskne tez nejvyse 600 dpi, protoze neni driver.
Pri tisku pres Windows (VMWare uz dobre sdili usb) jsou
fotky vyrazne lepsi, jen ten HP software neni zrovn nejprivetivejsi
(a uz ani moc nepada),
takze veskera priprava v Gimpu a ve finale ve Windows jen print.

ivo