Shutdown -h now nefunguje

Kenny xkennyx na seznam.cz
Středa Duben 23 10:33:43 CEST 2003

Zdravim,
doporucil bych si spise zkompilovat modul "apm" a pouzivat ten misto acpi
(preci jen acpi je jeste ve vyvoji)
Nebo se juknete na vypis startovani kernelu (nebo do lilo.conf) jestli
nemate zakazany acpi na prikazove radce.
Protoze s touhle konfiguraci by to melo opravdu vypinat ...

Hodne uspechu preje Kenny