USB ctecka MMC/SD

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Středa Duben 23 12:02:49 CEST 2003

Na inet jsem se vydal tipovat hned z pocatku. Da se rici, ze vyber pro dany
typ pametovych karet je celkem slusny v cenach od peti az po patnact set s
dani. Ale prakticky u zadneho vyrobce zadna podpora linuxu.
Dnes budu mit moznost odzkouset PQI SingleSlot 3in1 pro USB. Dam vedet jak
jsem dopadl.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz