Win4Lin

Matus matus na 1stomni.com
Středa Duben 23 12:31:45 CEST 2003

On Wednesday 23 of April 2003 08:50, you wrote:

> takže jste zloděj který ukradl něco čemu nerozumí
> no a taky nechápu tu drzost to v této komunitě přiznat
> asi nám sem opravdu pronikají "uživatelé" nacvičení z M$ světa že všechno
> je nutno ukrást :O(((
>
> stefan

Jasne, obesit upalit, rozstvrtit, kompletna genocida celej rodiny, a blizkeho
okolia. Potom vypalit vsetko napalmom, uzavriet do olovenych sudov a hodit na
dno mora. haleluyah.

vazne som si nevedel pomoct nereagovat.

PS: na win4lin su k stiahnutie patche do src ako aj kompletne rpmka kernelov.
teda aspon boli ked som sa s tym este hral. inak vmware rulez ;-)

--
mm