OT?: Hledani v textovem dokumentu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 23 15:57:19 CEST 2003

Dobry den.

Mam jeden log, ve kterem se mi zapisuji mimo jine udaje o tom, jak rychle se
zpracovaly SQL dotazy v Oracle. Je to textak a casy se zobrazuji v skundach.
Radky, ktere me zajimaji, maji takovyto format:

Thu Apr 17 10:02:22 CEST 2003   ApiDb   _executeQuery(2143)     Completed in
2 seconds.

Jde nejakym zpusobem udelat, aby mi vyhledal radky, kde bude vice nez 1000
seconds? Celkem je mi jedno, jestli vypise jen cisla nebo cele radky, to uz
si pak dohledam. Ja jen potrebuju vedet ty cisla. Bohuzel programator
nejsem, tak nemam nejmensi tuseni, jestli neco takoveho vubec jde udelat,
pripadne jak je to slozite. Mate nekdo tip, jak na to? Existuje treba nejaky
nastroj, kde bych nechal hledat " ????? seconds" a ono by to hledalo retezec
zacinajici mezerou, pokracujici peti znaky s naslednou mezerou a textem
seconds?

TNX alias Honza Kovar