Hledani v textovem dokumentu

Josef Svoboda pepa.svob na worldonline.cz
Středa Duben 23 16:44:55 CEST 2003

> Mam jeden log, ve kterem se mi zapisuji mimo jine udaje o tom,
> jak rychle se zpracovaly SQL dotazy v Oracle. Je to textak a casy
> se zobrazuji v skundach. Radky, ktere me zajimaji, maji takovyto
> format:
>
> Thu Apr 17 10:02:22 CEST 2003   ApiDb   _executeQuery(2143)
> Completed in 2 seconds.
>
> Jde nejakym zpusobem udelat, aby mi vyhledal radky, kde bude vice
> nez 1000 seconds? Celkem je mi jedno, jestli vypise jen cisla
> nebo cele radky, to uz si pak dohledam. Ja jen potrebuju vedet ty
> cisla. Bohuzel programator nejsem, tak nemam nejmensi tuseni,
> [...]

Na tohle se hodi napriklad awk, ktery je obvykle v kazde instalaci Unixu.

awk '/seconds/ { if ($11 > 1000) print $0 }' log    # vypise celou radku
awk '/seconds/ { if ($11 > 1000) print $11 }' log   # vypise jen 11.pole

Josef Svoboda