Jak zjistit kteremu LBA sektoru patri jaky soubor?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Duben 23 22:04:08 CEST 2003

Jaroslav Lukesh wrote:

> DObry den,
>
> potreboval bych %subj%, jenze... pro ext2, XFS a FAT32 s velikýma
> partišnama. Není na to něco pod Linuxem? Norton DD co je na firmě je
> poněkud staršího data a disk se mu nelíbí.
>
> Takovými věcmi jsem se zabýval před dlouhými lety a už se mi to celkem
> vykouřilo.

ext2 - zkusil bych se podivat na zdrojaky LILO - tam se musi pouzivat
neco podobneho i kdyz v protismeru - soubor -> sektor.
Jak moc je to pouzitelne pro ostatni typy filesystemu netusim.

Jde o jednorazovku a jeden soubor nebo se to bude delat casto?

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)