webova radia pod linuxem

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Duben 24 07:53:08 CEST 2003

> Mozna se ptam na neco, co tu bylo, ale narychlo se mi nepodarilo
> zjistit, jestli je mozne pod linuxem poslouchat webova radia.
>
> Pokud to jde, mohl by me nekdo nasmerovat?

Nejenze jdou poslouchat, ale ony jdou kupodivu i ukladat. Jak mi poradili
kolegove v teto konferenci, tak je to velmi jednoduche. A ja si muzu
poslechnout i radio 128kbit, 44KHz, stereo, ktere bych si doma opravdu
nepustil a v praci neni cas.

Napriklad:

nohup curl http://64.236.34.141:80/stream/1003 -o radio.mp3 &

Ale nezapomenout na nej, protoze to zabere slusne mista. Osobne to poustim
tak na 70 minut, pak to rozbalim do Wavu, soupnu na RW a mam co poslouchat v
aute cestou do prace a z prace. A v huceni motoru celkem zanikne, ze to neni
nejkvalitnejsi.

TNX