instalace kernelu z rpm

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Duben 24 08:11:21 CEST 2003

> up2date je sice moc pěknej ale pokud máte na starosti kolem
> deseti stanic tak je lepší stáhnout si update jednou a
> rozkopírovat na stroje a tam spustit. A navíc nebavilo by mě
> pro každý stroj lézt do rhn a měnit povolení pro update
> stroje (a kupovat to zatím nemám v umyslu). mastix

Mel jsem takovy pocit, ze existuje i up2date server. Takze na jednom stroji
muze byt klient pristupujici k RHN a zaroven na nem bude server, ze ktereho
si pomoci up2date budou tahat ostatni stroje. A melo by byt po starostech.
Tedy mluvim o technickem reseni, nevim, jak je to po strance licencni.

TNX