WiFi a 2 IP adresy

Marek Mergl marek na jakost.cz
Čtvrtek Duben 24 08:38:35 CEST 2003

>Takže abych tomu dobře rozuměl máte na vašem wifi rozhraní veřejnou ip nebo
>privátní??? trochu jsem ten poslední odstavec nepochopil :-)

No zrovna ted verejnou a potrebuju rozjet jeste privatni. Konkretni situace:
u toho samyho providera mam jeste jeden pocitac (na druhym konci mesta) s
privatni ip. Pri prenosu dat mezi pc1 (verejna ip) a pc2 (privatni ip) se
data pocitaji (za penize), pri prenosu dat mezi pc1 (privatni ip) a pc2
(privatni ip) se data nepocitaji. Ale zda se ze mi to zacina fungovat,
zkusil jsem jeste v ifconfig eth1:1 zmenit masku na jinou nez mi nutil
provider a zda se ze data chodi.

Diky
M.