mdk 8.2 - problemy po instalaci jadra 2.4.19-33mdk

frank frank na juristic.cz
Čtvrtek Duben 24 09:08:33 CEST 2003

Dobrý den,
na jednom svém poeítaei jsem instaloval nové jádro 2.4.19-33mdk a setkal
jsem se s následujícími problémy:

- nefunguje loop (kdy3/4 chci poipojit iso do souborového systému, vyskoeí
chybové hlášení, 3/4e v /dev není poíslušná polo3/4ka). To se dá obejít
ruením nahráním poísl. modulu (modprobe loop)

- vypalovaeka se mi poestihovala z 0,0,0 na 0,1,0 (co3/4 je úsmivné, ale
ne3/4 mi napadlo dát cdrecord -scanbus, tak to chvíli trvalo)

- nefunguje vypínání poeítaee poes poweroff. V lepším poípadi se systém
ukoneí s hláškou Power Down a pak musím vypnout mašinu knoflíkem, v
horším poípadi (a mnohem eastiji) systém zatuhne a pomu3/4e jen tvrdý
reset.

Zatím jsem se pokorni vrátil k jádru 2.4.18-6mdk, kde vše funguje jak má,
poíp. jak jsem zvyklý.

Konfigurace stroje - deska s chipsetem i810, celeron 433MHz, 128MB RAM,
ide vypalovaeka, on-board grafika, sí<<ovka, modem a zvukovka, Mandrake
Linux 8.2 inst. na xfs (všechny instalované balíeky jsou updatované).

Máte nikdo podobné problémy?

frank