antivir pro mail

Čtvrtek Duben 24 10:50:37 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 10:03:59AM +0200, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> Jenže podle čeho má poznat odesílatele?
Podla From:

> Chodí mi neustále oznámení o tom, že jsem někomu poslal vira, protože v poli
> From: je má adresa, ale podle IP odesílatele to poslal někdo úplně jiný.
Existuju viry, ktore to fejkuju. Napr. Klez alebo Yaha. Inteligentne programy
(amavisd-new) s nimi potom nakladaju inac. Ostatne viry to nefejkuju.

Podla mna tie emaily s virmi mozes kludne zahodit, a zmenit obchodne podmienky
tak, ze je tam jednoznacne napisane, ze emaily obsahujuce viry nemusia byt
dorucene. Nie vsetko treba riesit technickymi prostriedkami.

> Kit
Bye,

 - "The world we're living in lies always in darkness."
 - "That's why we're seeking the light."