instalace kernelu z rpm

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Čtvrtek Duben 24 11:16:28 CEST 2003

mam jiny problem podobneho razeni...
na rh 7.3 s kernelem 2.4.18-27 z up2date jsem chtel nainstalovat vedle
toho jeste kernel z rh 5.1 kernel-source-2.0.35-2.i386.rpm pomoci rpm
-ivh a system mi samozrejme nahlasil, ze uz ma novejsi balicek
nainstalovany. potrebuji to k jistym studijnim ucelum.
nevite jak do toho?
zdravi martik

--
Martin Dvorak, technicka podpora