antivir pro mail

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 24 11:24:12 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 10:33:37AM +0200, Ladislav Danko wrote:

> pytal sa na riesenie ktore by vyhovelo zakonom; technicky to samozrejme
> je o niecom inom;
> laco.

Jenže toto je obtěžování nevyžádanou poštou a to zákonu nevyhovuje.

On Thu, Apr 24, 2003 at 10:50:37AM +0200, Peter Surda wrote:
> Podla From:

:-)

> Existuju viry, ktore to fejkuju. Napr. Klez alebo Yaha. Inteligentne programy
> (amavisd-new) s nimi potom nakladaju inac. Ostatne viry to nefejkuju.

Zřejmě jsem se setkal s hloupými antiviráky. Je to logické. Ty chytré o tom
vědí a nerozesílají blbosti.

> Podla mna tie emaily s virmi mozes kludne zahodit, a zmenit obchodne podmienky
> tak, ze je tam jednoznacne napisane, ze emaily obsahujuce viry nemusia byt
> dorucene. Nie vsetko treba riesit technickymi prostriedkami.
> Bye,
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>

To je možné, ale tyto obchodní podmínky by mi moc nevyhovovaly. Co je
pro jeden systém neškodná záležitost (viz hlavičky virů v mém předchozím
příspěvku), to může pro jiný systém představovat pohromu. Tenkrát mi dost
vadilo, že byl můj příspěvek do konference tak hrubým způsobem cenzurován.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz