instalace kernelu z rpm

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Duben 24 12:03:10 CEST 2003

> tam mit oba
> tak moduly
>
> asi jsem mel uvest dve podstatne veci: 1- jde o suse; 2- chci
> nainstalovat dve rozdilne verze stejneho kernelu. pokazde ma
> oznaceni 2.4.20-4GB, prvni verze 30 druhy je 62 a oba
> ukladaji moduly do stejneho adresare /lib/modules/2.4.20-4GB
> takze pri rpm -ihv dojde ke konfliktu a pri rpm -Uhv k
> prepsani. ten novejsi chci jen zkusit ale nejsem si jisty ze
> bude pracovat korektne. filip

No, moc me napada. Mohlo by fungovat tohle?
Upravit Makefile a doplnit tam nejakou svoji subverzi, treba 30. Natahnout
.config soubor, provest kompilaci jadra. Upravit grub.conf. Potom uklidit
bokem adresar se zdrojaky (kopirovat) a provest update jadra. Tim vam sice
preplacne original zdrojaky jadra, ale protoze jste ho zkompiloval jeste
jednou pod jinou subverzi, tak moduly se neprepisou. Pak muzete nakopirovat
zpet, resp. pod jinym jmenem to svoje jadro a pokud budete potrebovat delat
neco se zdrojaky jadra, tak si budete menit link linux-2.4 nebo linux
(nevim, jak je to u Suse) na adresar s pozadovanymi zdrojaky.

TNX