Doporucenia pre stavbu serverovne

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Čtvrtek Duben 24 12:51:42 CEST 2003

Zdravim,
omezit do ni pristup pouze opravnenym lidem je podle me velmi dulezite.

Dalsi takovy postreh z praxe je zajistit snadny pristup k serverum.
Pokud je tam budete skladat chaoticky, za nejaky cas se ve zmeti kabelu
nevyznate. To same plati pro pristup k zarizenim ze zadni strany. Tzn.
za rackem ponechat dostatecny prostor (muze nastoupit mirne obtloustly
administrator, nez byl ten co serverovnu navrhoval a uz mate problem.:-))

--
S pozdravem
Buzrla Petr

Petr Buzrla