webova radia pod linuxem

Branislav Zigmund malucke na post.cz
Čtvrtek Duben 24 13:27:30 CEST 2003

> Mno me treba xmms vratilo chybu, kdyz jsem se
> pokusil otevrit vyse uvedenou
> adresu. A tohle jsem napsal spis o ukladani
> nez o poslouchani. Protoze v
> praci na to cas neni a doma neni dostatecne
> rychla linka. :-(
>
> TNX

Odporucam skusit napriklad RealPlayer8. Uz si presne nepametam
odkial som ho stiahol, ale isiel som na to cez GOOGLE.com. Je
vsak potreba spravne nastavit firewall, s cim som mal mensie
problemi :-(

---brano---

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro