antivir pro mail

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Čtvrtek Duben 24 13:54:23 CEST 2003

On Thursday 24 April 2003 11:50, Stanislav PETR wrote:

> A v tom je ten problem, ja opravdu netusim, jak zjistit odesilatele
> zpravy....

no, ako som tu uz pisal, jedna vec je vyhoviet pravu/ekonomike alebo
comu a ine je spravit to technicky; pochybujem o tom, ze nejaky pravnik
o nejakom napr. rfc niekedy vobec pocul, nie to ho este cital (to len
ako priklad); preto (mozno) potom aj zakony vyzeraju tak ako vyzeraju;
hon na carodejnice.. ale bacha, ja nie som pravnik; nastastie;
ako sa to technicky zrealizuje je uz na adminovi samotnom a ten sa s tym
moze pohraaaat do ruzova ;) az budu zavirene maily (do null) lietat;

--
laco.