webova radia pod linuxem

Branislav Zigmund malucke na post.cz
Čtvrtek Duben 24 14:03:49 CEST 2003

> Já doporučuji nepoužívat RealPlayer, aspoň ne
> tu verzi zadarmo.
> xmms je výtečný přehrávač a není zatížen
> licenčními problémy. Rádií, která
> vysílají ve formátu ogg, který je v Linuxu
> nejpřirozenější, je stále více.
> Kvalita je také lepší než u ostatních
> formátů, rozhodně už bych se k RP
> nevracel.
>
> --

Ja som vcera zrovna skusal xmms s radiom na www.okey.sk a
nefrcalo mi to. Mozno som niekde robil chybu. Ak viete poradit
tak mam otvorenu hlavu pre dobre napady. A urcite mate pravdu s
tou licenciou, plne s vami suhlasim

---brano---

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro