Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Čtvrtek Duben 24 14:48:11 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 12:50:45PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Treba kvuli zpetne kompatibilite. Nic proti RH9, ale musim rict, ze me
> pekne se*e. Napr. z SRPM-ek, ktery jsem potreboval nainstalovat,
> jsem u poloviny musel spravovat .spec soubor, protoze nekdo upravil
> rpmbuild tak, aby byl paranoidni...
>
> Chapu, ze je to "ciste" reseni; ale v realu to az takovy vyznam IMHO
> nema: kdyz to funguje, tak proc do toho "rejpat", jenom kvuli nejake
> abstraktni "cistote reseni"...

Ta "cistota" neni abstraktni. Neumim si predstavit, ze by RPM balicky
pro distribuci jeste nekdo prekladal rucne a dohlizel na vysledek. Vse
je automatizovano a builduje se v chroot prostredi na specialnim
clusteru serveru.

Kazda paranoidni volba pak znamena, ze dohlizejici osoba dostane rano
mail, ve kterem je vypsan seznam problematickych balicku. U ostatnich se
s muze s vetsi pravdepodobnosti domnivat, ze jsou v poradku.

Pokud tomu neverite, zkuste si prohlednout Raw Hide distribuci, jejich
denni updaty a podivat se do hlavicek tech RPM balicku a take do
changelogu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz