Doporucenia pre stavbu serverovne

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Duben 24 17:48:14 CEST 2003

Novikmec na leciva.cz (Novikmec Jozef) writes:

> [...]

Tak treba:

1. kazdy rack samostatny jistic
2. dostatecne misto na protazeni ruky mezi dvema racky
   - obvykle zalezi na druhu racku, ale casto je nutne protahnout
     kabely mezi jednotlivymi skrinemi a tak by se tam mela vlezt i
     ruka, ktera je protahuje
3. vsechny kabely ocislovat
4. racky cislovat
5. vest radne dokumentaci - odkud kam ktery kabel vede
6. co se tyka tepelneho vyzarovani, obvykle se pocita v BRU a podle
   toho se voli klimatizace a pripadne vetraky do racku.
7. je dobre mit v kazdem racku vysuvnou polici na polozeni notebooku nebo
   klavesnice
8. dostatecne mnozstvi vyvazovacich panelu

Ale take by mne zajimaly dalsi podrobnosti od opravdovych profesionalu
:-)

Brno, Czech Republic