suse 8.2 -

vouvr na yo.cz vouvr na yo.cz
Čtvrtek Duben 24 17:51:13 CEST 2003

dne 24.04.2003 v 16:45:59 jste napsal(a):

> Dne čt 24. dubna 2003 18:10 jste napsal(a):
> Kdyz odhlednu od toho, ze to neni licencne v poradku, pokusim se Vam
> odpovedet

To by mě zajímalo, jak to s tou licencí je. Než jsem si poprvé
koupil suse, díval jsem se na vaše webové stránky na FAQ a
našel tam mimo jiné dotaz, jestli je instalace vázaná na jeden
počítač (konkrétně šlo o majitele obchodu a dotaz, zda ho může
instalovat na počítače, jež prodává). Odpověď byla kladná a pokud
si dobře vzpomínám, bylo tam i vyjmenované, že lze systém
nainstalovat komukoliv, známému, rodině.
Znamená to, že pokud si koupím s kolegou suse "napůlky" a
nainstaluji ho u sebe i u něj, není to v souladu s vaší (nynější?)
licencí?
Myslím, že to je důležitá otázka nejen pro mě...

> Standardni postup by bylo kontaktovat nasi instalacni podporu, takto
> muzete poslat vystup yastu z /var/log/YaST2 na feedback na suse.cz a
> vysvetlit Vas problem. Bez techto informaci neni mozne dotaz
> zodpovedet

No já teď nemám čas si s tím teď hrát; jen bych snad zdůraznil,
že to není jen můj problém, znám alespoň další, kteří byli neúspěšní
s instalací už předchozí verze.

S pozdravem,

mailto:vouvr na yo.cz

Daląí informace o konferenci Linux