Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Čtvrtek Duben 24 20:17:43 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 07:37:52PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> To, jakym zpusobem delaji distribuci je mi naprosto ukradene, pokud to
> bude vporadku fungovat.
>
> Co me ukradene neni, je to, kdyz si budu chtit prelozit "3rd party"
> SRPM, puvodne urcene treba pro RH7*, nebo RH8.0 na RH9.0 budu muset
> hodinu badat nad tim, kde je chyba ve .spec souboru jenom proto,
> ze nejaky mamlas nastavil rpmbuild tak, aby chcipl ma kazde kravine.

Krome toho, ze si to muzete vypnout (RTFM), muzete poznat, ze v RPM
balicku "treti strany" je chyba. To muze byt vyhoda, protoze nektere
balicky vyrobene "treti stranou" je mizerne kvality (proto to taky
nadava, ze ano).

Az Vam bude svitit oranzova nebo cervena kontrolka v aute, mel byste
(podle Vasi logiky) kamenovat vyrobce auta, ze tam tak blbe kontrolky
dava (misto abyste odstranil zavadu, ktera je tak indikovana).

Mate nejake divne logicky pomichane reakce.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz