mount: Not a directory - vyreseno

Pátek Duben 25 02:13:43 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 11:31:21PM +0200, Kaper wrote:

> Bylo normalne prepalene, takze chranene asi neni, ale mate recht.
> Nezkopirovalo se cele..
>
>       	   badblocks mi tady zrovna moc nepomohlo..
> alnagon:~$ badblocks -b 1024 -s /dev/hdd
> badblocks: Read-only file system while trying to open /dev/hdd
> 	   ..Nechapu proc..
>
> 	   ..Jeste jeden pokus o stazeni a usvedcil jsem ho:
> alnagon:~$ dd if=/dev/hdd of=/usr/image2.iso bs=1024
> dd: reading /dev/hdd': Input/output error

Mechanika neprecetla medium (treba skrabanec). Podivejte se, co rika jadro.

Je otazka, zda pri kopirovani nedelalo jadro vice pokusu o cteni nebo
proste nebyl zkopirovan vadny sektor (tj. s poskozenymi daty, kterym
nesedel kontrolni soucet), kdezto u dd to neproslo.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz