RedHat Enterprise Linux ES

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 25 09:17:39 CEST 2003

	Pokud tomu dobre rozumim (ano www.redhat.com jsem prolezl horem
spodem, ale receno to, na co se ptam jsem nenasel), tak v pripade
distribuce, ktera ma 5-ti lety zivotni cyklus mi pro nejzakladnejsi podporu,
tak jak je zminena - tedy Enterprise serverova distribuce + pristup k Red
Hat Network (RHN) staci nasledujici:

1. Zakoupit Basic Edition Red Hat Enterprise Linux ES
2. Po 4 (protoze 1. rok je soucasti distribuce) roky zaplatit RHN basic
pristup

	To samozrejme pro kazdy system (stroj), ktery bude aktualizovan.

	Rozumim tomu spravne?

	Bohuzel ocekaval jsem, ze "ceske zastoupeni" bude realizovano
rychleji nez v nekolikaletem horizontu a jsou zakaznici,  pro ktere je to a)
zasadni vec pro rozhodovani, b) jsou ochotni platit zadane finance, ale za
jasne stanovenych podminek.