Jak na inkrementální zálohu NTFS mountnutou jako smbfs

Karel Babka dekls na top.cz
Pátek Duben 25 10:50:26 CEST 2003

Zdravím vespolek,

Na linuxový fs používám hdup, OK. Chtěl jsem stejným způsobem archivovat
i w2k
stanici, jejíž adresář Dokumenty mám připojen via smbmount. Provedu
inicializaci
monthy, weekly, daily. Soubory stejně velké, stejný čas, než se vytvoří.
Pohled do
inclistů potvrdil, že všechny soubory se stačily během inicializace
'změnit'. Už dříve,
když jsem to dělal 'ručně', jsem si všiml hlášek taru, že 'soubor se
změnil během
přístupu k něnu', i když u pc nikdo nebyl. Je to zřejmě vlastnost NTFS,
ovšem hdup
je tím pádem nepoužitelný, nemýlím-li se (?).

Máte někdo vyřešen způsob inkrementální zálohy dat na win stanicích z
linuxu (a
na linux)?

Díky, Karel.

--