RIPv2 a gated

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Duben 25 09:54:12 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> [...]

To je asi tim, ze lide schopni tu chybu opravit routuji na OSPF a vyse.
A v malych sitich na RIPu se cesty nastavuji vetsinou rucne.

Ta chyba je myslim v tom, ze rutina pravidelne prochazejici tabulku
cest, na jednotlive polozky aplikuje nejakou podminku, ktere default
nevyhovi a tudiz je odstranen. Bylo by potreba tam pridat vyjimku,
to muze byt oprava na pet radku, ale jenom pro toho, kdo routovaci
software pise denne.

Asi by se to dalo dohledat v archivech. U nas se to vyresilo tak,
ze jsme presli na W2K PC routery, coz se potom vyresilo prechodem
na L3 HW routery :-)

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz