Sound pro Realtek AC'97

M. Eckstein eckstein na gepro.cz
Pátek Duben 25 10:03:56 CEST 2003

"Jarda Mikulík" <jarda.mikulik na jetedata.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b889b3$30sa$1 na ns.felk.cvut.cz...

> Zajímavé, že mi chodí spousta různých desek s touto zvukovkou. Ale
> zrovna jsem updateoval na ALSU 0.9.2 a u jedněch desek mi zvuk přestal
> chodit. ALC-100 AC'97 chodí, ALC-200 AC'97 chodí, ALC-650 AC'97 chodí
> ale VIA1612A AC'97 kodek přestal chodit. Dřívější ALSA byla nějaká
> 0.9.0rcX. Divné.
>
> Jaký máte přesně vy ten AC'97 chip? Dobře to vypisuje alsamixer (levý
> horní roh).

v /proc/asound/oss/sndstat je uvedeno, ze je to VIA 8235. Jako Audio device
je
vypsano VIA 8235 (DUPLEX). Presto karta nereaguje. Modul se pouziva
snd-via582xx  (nebo via82xx, z ruznych distribuci ALSA,
Modprobe via82cxxx_audio vypise nekolik chybovych hlaseni a nezavede se.)