suse 8.2 - =?iso-8859-2?q?nainstalovateln=E9!=3A-?=)

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Duben 25 11:42:37 CEST 2003

Dobry den,

snazim se odpovidat vetsinou soukrome - abych tady zase nevyvolal
nejake hnuti emoci - proto zde slavnostne slibuji, ze do tydne a do
dne uverejnime stranky o licencovani SuSE (nebo radeji do dvou
tydnu:-)

> Nevim presne, jaka je soucasna licence SuSE, ale prijde mi logicke,
> ze si ZKUSIM instalaci noveho UNIXu (a delam to uz od dob AT&T
> UNIXu), nez se rozhodnu, zda je pouzitelny, jake problemy me cekaji
> pri instalaci a na ktere cilove stroje ho nasadim.
No samozrejme - k vyzkouseni mate SuSE Linux Live Eval. Radime to
treba vsem notebookarum - at si nejdriv vyzkousi tuto verzi, ktera se
pri detekci hw, instalaci a konfiguraci chova velice obdobne.

> Domnivam se, ze POUZIVANI jinak, nez dle licence je spatne,
> ale myslite, ze test instalace bez zakoupeni plneho produktu
> je taktez nelegalni?
Problem je ten, ze tady neni na "mysleni" misto - protoze licence
hovori celkem jasnou reci. Ja jsem ten prvni, ktery uzivatelum radi,
jak nejlepe vyuzit vsech prav, ktera maji a zde je ma rada jasna. At
si pujci pocitac i s nainstalovanym SuSE Linuxem od kamarada. To je
ciste, protoze SuSE Linux je nainstalovan na pocitaci cloveka, ktery
je vlastnikem licence a nedochazi k jejimu poruseni.

Ale jak rikam - tohle bude uvedeno oficialne na nasich internetovych
strankach tak, aby tady nevznikaly rozdilne interpretace.

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz