ako na iconv v PHP?

Marian Belicka belickam na zoznam.sk
Pátek Duben 25 11:41:44 CEST 2003

Zdravim,

upgradol som MDK9.0 na MDK9.1 teda aj php z 4.2.x na 4.3.0 a ten default
nepodporuje funkciu iconv(). Teda default to nebolo ani v MDK9.0 (4.2.x)
ale tam sa mi to podarilo skompilovat zo zdrojaku. No teraz sa mi to
nedari. Stale to stroskota na iconv.h aj ked ho skompilujem zo zdroja
libiconv-1.8.src.rpm.
Pri prezerani info z funkcie info() v php som cital, ze podpora pre
iconv() je ale treba pouzit prikaz urpmi php-NIECO. Teda som skusil
urpmi php-iconv a nic. Hladal som na celom inete a nasiel som balik
php-iconv-4.3.1-4.i586.rpm. Tento som nainstalil no pri instalacii
vypisal chybu pri vykonavani skriptu postinstall. No samotna kniznica
iconv.so bola nakopirovana. No napriek tomu stale funkcia iconv() nie je
podporovana.
Poradte mi prosim ako a co nakonfigurovat aby som ziskal podporu
iconv().
P.S: skusal som aj recode() no toto nema podporu vo win :-(

Dakujem...
--
Marian Belicka <belickam na zoznam.sk>