Red Hat 9 a Pheenet wireless PCI card (11mbps)

Kamil PICHLER kamil.pichler na breclav.net
Pátek Duben 25 12:36:29 CEST 2003

> Pokud je to PCI karta a modul ji po modprobe nedetekuje (tj. odmitne),
> pak je jasne chyba v nevhodnem modulu (na rozdil od ISA karet, ktere
> treba jen kartu "nevidi", protoze je na jinem I/O portu).

> Samozrejme - problem muze byt i v tom, jak to pouzivate (napr. konflikt
> verze jadra a modulu), ale protoze neuvadite podrobnosti, pak je problem
> vestit z kristalove koule.
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/

Omlouvam se,ale s linuxem delam tyden,takze nevim,co se slusi a patri poslat
za informace.
Bohuzel pokud se mi na nem nepodari rozjet net,tak pro me linux nebude mit
zadny uzitek a budu nucen dal pouzivat win :((

Mam RH 9 a jadro 2.4.20-8 . Verzi modulu bohuzel nevim, ale v readme je
psane,ze je to otestovane pouze na RH 7 a 7.2 a pak na nejakych dalsich
distribucich.

Verzi toho modulu rad zaslu,ale musim prvne prijit na zpusob,jak to zjistit.
:)

Kamil
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.