SuSE 8.1 + vsftpd

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Duben 25 14:16:02 CEST 2003

On Fri, Apr 25, 2003 at 01:54:32PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> A jak ho startujete ??? Nebo co si pod tím představujete ???
> FTP servery většinou neběží jako demoni.

Mohou běžet. Prakticky všechny FTP servery lze zkonfigurovat jak pro inetd,
tak i pro standalone režim. Například vsftpd v Red Hat Linuxu 9 běží jako
standalone.

Protože ale tazatel používá SuSE Linux 8.1, tak bych si tipnul, že
mu neběží inetd, nebo nemá příslušnou řádku povolenou v /etc/inetd.conf.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX