kernel source tree

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Duben 25 16:17:50 CEST 2003

hi folks,

asi zle pozeram ale neviem nikde najst riesenie nasledujuceho problemu:

rozbalim, skompilujem a zinstalujem nove jadro, robim to (ako radi
README v zdrojakoch) mimo `/usr/src.linux', napr. vo svojom domovskom
adresari `/home/laco';

po zbehnuti klasickeho make mrproper, make menuconfig, make dep, make
bzImage, make modules a make modules_install mam v `/lib/modules'
patricnu verziu jadra kde jeden podadresar `build/' potom ukazuje do
`/home/laco/kernel2.4.20'; nasledne tento strom prasknem do
`/usr/src/nove_jadro(uname -r)' a zmenim ten link vyssie aby ukazoval
spravne;

a teraz to pride: ako "vycistit" tento strom aby tam zostalo len to co
tam zostat ma (teda prec prekompilovane moduly a pod. a zostal tam napr
.config, .hdepend a pod., make mrproper odstrani uplne vsetko okrem
zdrojakov);

niektore baliky mi totiz pri pokuse instalovat na tomto novom jadre
odmietaju najst `include' adresar aj ked som rucne kontroloval a
spravne su cesty aj v Makefile aj adresarova struktura je ok;

vdaka za nakopnutie spravnym smerom;

--
laco.