Tisk cestiny z Mozilly

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Pátek Duben 25 17:34:21 CEST 2003

V Pá, 25. 04. 2003 v 16.04, Petr Skoda napsal:
> Dobry den,
>
> ma nekdo stejne zkusenosti s tiskem z Mozilly jako my ?
>
> Chceme tisknout ceske stranky vytvorene patrne nekde ve WIndows ktere maji
> ruzna kodovani UTF-8 i 1250. Kdyz se tohle posle jakemukoli tiskovemu
> systemu ktery
> pouziva Ghostscript (at uz nas specificky filter nad APS) nebo standardni
> tiskarna utvorena v RH9 pomoci rh-printer-toolu vyleze dokument kde sice
> cestina je, ale za kazdym akcentovanym pismenem je mezera takze to je
> spatne citelne -  nevim v cem je chyba - treba jsou blbe kerningy fontu.

Obe stranky tisknu stejne spatne jako vy. Pouzivam MDK 9.1, HP DJ930C,
do systemu jsem neinstaloval zadne nove fonty. M$ free fonty nepouzivam
z principu.

> priklady spatne tisknutych stranek:
> http://www.elektrika.cz/elexikon/legislativa/znacvodbar990822.html?sablona=tisk
zde je natvrdo u kazdeho tagu font nastaven font Verdana
chyba se projevuje pouze u odstavců, kde je v tagu font uvedeno navic
Align="justify" - po odstranění je tisk OK

> http://www.nasehory.cz/jeseniky/ubytovani.asp?id=54
spatne nadefinovany CSS styl s (opet) Verdanou a Align="justify"

Mozilla si nezvlada vyse uvedenou kombinaci.

--
Martin Bajer 'fict10n'
http://martinbajer.cz/