bbpager

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Pátek Duben 25 18:16:15 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003 15:59:56 +0000 (UTC), Richard Holas wrote:

>Skvěle, díky moc! Mohu se ještě zeptat kde se to dá vyčíst?

Přiznávám, že nevím. Já na to došel tak, že jsem si kompiloval bbpager
ze zdrojáků a byly tam ukázkové konfigurační soubory, takže jsem si je
akorát poupravil a hodil tam, kde měly být. Určitě ale existuje i nějaký
rozumný způsob, jak se k té informaci dobrat :)

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1