modem sm56pci

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Duben 25 18:43:26 CEST 2003

prijemne pozdni odpoledne,

nedari se mi vyresit nasledujici problem:

na systemu s jadrem 2.4.19 (lehoucce upravene pro potreby driveru) je
provozovan softmodem sm56pci. ovladac se zkompilovat nakonec podarilo,
zarizeni na /dev/modem je nyni plne(?) funkcni.

bohuzel, stale je zde problem - modem vytoci cislo poskytovatele (zde quick) a
pote, co je oznameno "Serial connection established." mi pppd ohlasi "Exit" a
skonci. pouzita distribuce je Debian "Woody", konfiguracni soubory jsem
nahraval uz i od sebe ...

nesetkal se nahodou nekdo s podobnym problemem? predem diky ...

--
Ondrej Cecak