kompilace RedHat AS

Sobota Duben 26 15:44:19 CEST 2003

On Sat, Apr 26, 2003 at 12:24:16PM +0000, Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> Dobry den,
>
>  rikal jsem si, ze bych si za dlouhych zimnich veceru, az nebudu mit co na
> praci a tak, ze bych si zkompiloval RH AS.
>
>  Jak zhruba postupovat? Nejvetsi pesek asi bude s kernelem a glibc, ze jo?
> Proste jak si tak nejak zhruba vytvorit binarky RH AS?

AS 2.1 je podobny s RH 7.3, takze bych to zkusil prelozit tam. Tj. mit
+-plnou instalaci 7.3 a v ni vyrobit binarni balicky pomoci:

rpmbuild --rebuild balicek-X.Y.Z-src.rpm

Jinak build se u RH dela v chroot prostredi, ve kterem je buildovaci
system, ktery priblizne odpovida tomu vyslednemu v AS, ale neni
identicky, takze muzete narazit na potize.

Pricinou je nutnost zmrazeni buildovaciho prostredi jeste pred zacatkem
finalniho testovani vysledne distribuce (kdyby se do buildovaciho
prostredi rvaly updaty, musel byste cely QA proces zacit vzdy od zacatku
znova).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz