Jakou distribuci pro router/firewall a wifi?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Duben 26 22:09:29 CEST 2003

On Sat, Apr 26, 2003 at 07:35:12PM +0200, Petr Dudacek wrote:
> Zdravim,
>
> Shanim nejakou distribuci, kterou bych mohl nasadit na router/firewall v male
> domaci siti pripojene k internetu mikrovlnou. Mela by splnit tyto pozadavky:

Dobry vecer vsem,

dobry je kernel+moduly+2MB root napriklad distribuce BusyBox. Ja jsem si
vykuchal vlastni busybox z Linux Terminal Server Project instalacky.
Nepotrebuje to ani hd, floppy nebo cdrom.

> - podpora wifi hardwaru, aniz bych musel laborovat s patchovanim jadra nebo
> necim takovym (kartu tam budu davat zrejme XI-626)
>
> - schopnost rozumne bezet na P75 s 16MB pameti
>
> - sprava pres webove rozhrani (neni podminkou, ale hodila by se)

Kdyz koukam na tvoji konfiguraci, neodolam a zeptam se: "Je to pro
CZFree.Net?" Delal jsem podobny routricek:
P133, 16MB RAM, XI-626, Intel ether expres 100 a boot ze site.
Kdykoliv takovy pocitac spade nebo vypnes napajeni. Rebootne se za 20
vterin. Me zatim bezi od ledna bez spadnuti a nidko si jeste nestezoval,
ze by sit nebyla dostupna. A ze to kolejaci tavej!

Muzu poskytnout skript i s telefonickou podporou :). Hodi se tomu rootdir
a kernel. Skriptik rovnou vyhodi bootovatelnej image po siti. Moduly
hostap_pci se narvou normalne rovnou do rootdir/lib/...

> Diky za tipy,

Neni zac ;-)

-- Dalibor Straka