Pad kernelu - co se stalo

Sobota Duben 26 22:53:24 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Michal Kara wrote:

>   Tipoval bych bud nejaky HW problem, anebo spis bug v XFS (to mi prijde
> pravdepodobnejsi).

Vskutku. Doporucoval bych prozkoumat funkci, ve ktere k tomu doslo
(xfs_inobt_lookup), nejlepe zjistit primo misto, kde to havarovalo.
Zda se, ze to padlo na usta, kdyz se jiny proces (nmbd) snazil cosi
vytvorit. Mozna ze se pritom nejak zajimave srazil s dumpovanim.

Dalsi moznost by mohla byt, ze je nejak naboreny filesystem a kod, co na
to narazil, to nerozchodil.