RH9 a Evolution

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Neděle Duben 27 11:41:01 CEST 2003

Hezky den vsem.

Evolution (v. 1.2.2-5) v RH9 ma na mem pocitaci nejaky problem.
Kazdou chvili nastartuje s chybovou zpravu ze SIGSEGV:

Obcas hlasi "...evolution-mail ... pristup do pameti a SIGSEGV...", zda
se mi, ze to mozna dela kdyz nejsem pripojeny k internetu (mam dialup) a
jsem v INBOXu.

Dale pak pri snaze o zvoleni polozky Nastaveni z menu Nastroje napise ze
"...application-executive-summary padl na SIGSEGV kvuli pristupu do
pameti...". Dal se dostane, ale jsou zmrsene fonty v levem panelu (misto
narodnich znaku podtrzitka) a nekdy je tam mene polozek, treba jenom
tri. V dialozich vpravo je ale cestina dobre, ani zadne jine problemy
nepozoruju.

Na netu jsem nic nenasel, akorat ze Evolution pada na SIGSEGV pri
pouziti nestandardniho Xserveru, ale tohle asi nebude ten pripad.
(Kdyby prece, mam GeForce2MX + ovladace od NVidie.)

System mam aktualizovany podle stavu ze ctvrtka (jadro 2.4.20-9,
Evolution 1.2.2-5)
Delal jsem cistou instalaci, ale do $HOME jsem nakopiroval puvodni
adresar Evolutionu (z verze z RH8, to byl tusim 1.0.8) s tim, ze si to
snad nejak pri upgrade prebere.

Nevite o tom neco?
Setkal jste se nekdo s podobnym chovanim?

Diky.
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.palmknihy.cz, bodlak na email.cz