OT: Doporucenia pre stavbu serverovne

Lukas Drbohlav lukas.drbohlav na adastra.biz
Pondělí Duben 28 08:38:50 CEST 2003

a co treba specialni hasici system
(takovy system, který neposkodi elektricke obvody)
napr. inergen - smes inertnich plynu argonu,
dusíku a CO2, pri haseni dojde k vytesneni
kysliku pod mez horeni, ale na takovou uroven, aby
v zasazenem prostoru clovek mohl dychat,
inergen neposkozuje citlivou elektroniku kondenzací par
 - nedochází ke chladicimu efektu, neni skodlivy zivotnimu
prostredi - sklada se z plynu obsazenych v atmosfere,.....

lukas drbohlav

Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk>
25.04.2003 11:52
Please respond to linux