druhy swap

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pondělí Duben 28 08:56:04 CEST 2003

Ak date rovnaku prioritu do fstab pre obidva
swapy povedme na diskoch sda4 a sdb4:
/dev/sda4	swap	swap	defaults,pri=2	0 0
/dev/sdb4	swap	swap	defaults,pri=2	0 0

tak do swapu zapisuje na obidva disky sucasne
(teda tie ktore maju rovnaku prioritu).

Priorita je hodnota medzi 0 a 32767. Vyssie cislo znamena
vyssiu prioritu. Pridelovany swap je od vyssej priority k
nizzsej priorite. Ak su priority rovnake pre viacere zdroje,
tak je upltaneny round-robin.

Igor

PS: man swapon
    man 2 swapon